Wednesday, August 10, 2011

Dulu Lain Sekarang Lain

Malam tadi terjumpa dengan adik program yang aku pernah join sebagai penolong jurulatih. Aku kenal pun sebab baju dia. Aku tegur dia,

aku : adik belajar kat ne ea?

Adik itu : kelantan kak..

Aku : oh! Baju tu? Pernah join mana-mana program ke?

Adik itu : oh.. Saya dulu budak madrasah islamiah..

Aku : serius? Join program kat ner?

Adik itu : kem alapong..

Aku : oh! Akak pernah jadi fasi masa tu..

Adik itu : *muka eksited* nama akak?

Aku : amni..

Adik itu : haaa.. Kan betul... Saya nampak muka akak cam familiar.. Tapi akak sekarang, muka dah lain la...

Aku : iyer? Apa yang lain? Dulu muka kanak-kanak kot.. Skang dah dewasa.. *gelak bengong. Adik tu pun join gelak*

Tadi kamu kejut sahur, aku tanya kamu,

aku : sekarang muka orang lain ke bang?

Kamu : tak la..

Aku : abang tak perasan ea dulu ngan skang muka orang lain? Ada jumpa adik prog kat surau malam tadi..

Kamu : mestila abang perasan.. Dulu muka ayang muram.. Skang lebih ceria sebab dah ada orang sayang...

Aku : amboiiiiiiiiii! *tapi masuk akal jugak*

lol! Dulu lain. Sekarang lain. Masa tu empat tahun lepas. Dah tentu la tak sama dengan sekarang. Aiyak!

10 kata-kata jiwang:

Asyila Zainuddin said... BALAS

haha.. makin lawa kot.. ngee.. :D

aliesha kirana said... BALAS

hahaa..makin berseri-seri la tu..

aisYahzaCk said... BALAS

haha..ini muka senang hati ni.. :)

tia said... BALAS

mestilaa berseri da ada tunang! amboi!

MisS HoNeY said... BALAS

dulu lain..skrg lain..dlu bujang kini berdua..hehe

cik Beskod said... BALAS

perubahan masa hehehe :)

Prince Halilintar said... BALAS

amboi..semakin manis la tu, tambah2 dah ade yg tersayang..hehe

Bui Junaidi said... BALAS

dalam hati ada bunga2 cinta nendak..hehe

Hanis MY said... BALAS

hehe tumpang bahagia...amni mmg lovely, teringin nak jumpa...

Amni said... BALAS

Dear asyila,
hahahahha... tak de pon dear...=)


Dear AK,
agak la.. hee....


Dear aisyahzack,
agaknya la... heheheh....


Dear tia,
betulllllllll....=p


Dear Miss Honey,
cam tau2 jer...=p


Dear cik beskod,
mungkinnnnnnn... yeahhh....


Dear PH,
ahahahaha.... segannya...


Dear Kak BUi,
heee...... betullllll! =p


Dear Kak Hanis,
alamak! hee... nak jumpa akak jugak....

Newer Post Older Post Home