Friday, August 19, 2011

Terharu Kot!

Terharu kot? eh. Bukan. Memang betul terharu. Orang lain semua cakap dah dapat kad raya kan? Aku sampai sekarang tak dapat lagi. Tak macam tahun lepas. Dapat banyak jugak la walaupun aku tak gantung. Nak jugak bagitau. Aku dan kamu dapat kad Raya dari Encik Labulabi. Dalam senarai tu, aku dan kamu orang kedua yang dia tulis. Maunya tak terharu. Hiks.. 


Dengan ucapan, 
"Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin, mintak maaf segala kekasaran kata2 sepanjang perkenalan kita di dunia maya.berhati2 di jalan raya.jaga makan dan minun.jangan main mercun.hihi."



pssstttt.... awal benar nya encik Labulabi. Hee... Apapun, terima kasih banyak. Moga Syawal disambut dengan kemenangan melepasi ujian Ramadhan. Maaf juak dari kamek dengan Mirul. Raya jemput datang rumah. 


10 kata-kata jiwang:

aliesha kirana said... BALAS

AK pn dpt skit je tahun ni.. hhuhu.. eh tp tahun lepas lg skit.. haha.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said... BALAS

da lama xdapat byk kad raya..tahun ni tah la ada ka tidak..huhu

Memey Baharom said... BALAS

bestnyee dapat kad raye . kiter dapat kad raye last mase year6 . sekrang dah fom4. sedihnyee

Asyila Zainuddin said... BALAS

tahun ni tak dapat pun lagi kad raye.. hmmmm..

zati embong said... BALAS

jat dgn cnfidentnya xkn dpt kad raya.hoho.

alif haris said... BALAS

hehe .. tgh tunggu kad raya dari blogger :D

.sweet-ants. said... BALAS

taun lepas x dpt kad raya lgsung...taun ni x tau lah :D

[sutera kasih] said... BALAS

selamat hari raya deng !!
stioh awal kali jak kmk wish hehe

.izzati liyana. said... BALAS

at least la dapat. saya dah berapa tahun tak dapat. termasuk tahun ni. huhu.

Fad said... BALAS

mana de awal..ok la tu...cf minggu kedua dah tag kad raya kat fb..hehe

Newer Post Older Post Home