Wednesday, September 21, 2011

Amni Agent Virgin Coconut Oil (VCO) Kuching

Hari tu borak dengan kamu tentang Virgin Coconut Oil (VCO) ni. Tentang bagusnya kesan dia dengan kulit kita. Juga bagus untuk diet. Selain tu banyak lagi kesan baik yang lain. Percaya atau tak, VCO ni memang sesuai untuk diet. Kamu dah berjaya kurangkan 3kg sepanjang dua minggu kebelakangan ni. Wah!

Oleh kerana aku, family aku dan kamu memang dah mula amalkan VCO ni, maka hari tu aku bercadang nak jadi Agent kat Kuching. Lebih senang nak dapatkan bekalan kan? Kalau nak harapkan aku jumpa orang dan pergi beli, memang aku sangatlah malas. Online kan lagi senang. Terus je datang kat office aku bila aku order.

Oleh kerana dah jadi agent, maka kamu buatkan aku satu page kat facebook, Amni Agent VCO Kuching. Mula-mula memang aku semangat nak update. Tapi sebab sekarang aku jarang online, jadi memang tak bejalan la page aku tu.

Sekali tadiiiiii... Tiba-tiba ada satu nombor call.

Orang itu : ni amni agent VCO kuching ke?

Aku : yer saya...

Orang itu : macam mana saya nak tau pasal VCO yer? Sebab saya baca tapi saya tak paham kat website tu...

Tu diaaaa... Macam ada rezeki nak masuk je. Tak sia-sia kan kamu buatkan page Amni VCO Agent Kuching tu untuk aku. Mudah-mudahan ramai lagi orang Kuching yang nak VCO cari aku. Eh?

Malam ni nak jumpa Bro Ahmad. Bukan Bro Ahmad yang terer pasal SEO tu. Ni Bro Ahmad si kecik yang comel! Nak mintak tolong ayah si Bro Ahmad ni bagi pamplete tentang VCO tu pada Mr. jerry yang call aku petang tadi.


P/s : siapa yang da try VCO ni? Meh share macam mana kesan dia kat kamu...

4 kata-kata jiwang:

Namee Roslan said... BALAS

boleh bg review kat sini juga . dia macam bio oil ke??

[sutera kasih] said... BALAS

ktk dh kd agent duhal..good luck dear :)

♥ p a a n i ♥ said... BALAS

amni! nanti saye nk pegi kuching :)

Cik Amni said... BALAS

Dear Namee,
hee.. dah ada reveiw.. tengok entri atas sekali..=)

Dear SK,
aok.. dah jadi agent.. hehe...


Dear Paani,
bila tu? Meh jumpa..=)

Newer Post Older Post Home