Thursday, September 22, 2011

Malu dan Segan Buat Kita Jauh...

Sejak kamu masuk AF, keluar dan sekarang ni, aku rasa aku dapat ramai kawan baru. Walaupun tak de la sampai ribu riban, tapi aku merasai kehadiran kawan-kawan baru dalam hidup aku. Ada yang add kat facebook, ada yang add kat twitter, ada jugak follow blog aku walaupun bukan blogger. Terharu sebab ada yang sudi nak berkawan dengan aku. Terharu sebab ada yang sudi nak tegur aku kat twitter, kat facebook.

Tapi, dalam kalangan tu, ada jugak yang malu dan segan sebab aku tunang Amir Jahari. Guys! Perasaan tu sangatlah tak best. Lagi lah kita ni blogger kan? Aku blogger, kamu juga blogger. Blogger ni kan tempat nak berkongsi. Dan blogger ni jugak la yang selalu memahami. Lagi pulak aku buka blogger femes macam Bro Ahmad, Cik Epal dan yang lain-lain. Aku cuma orang biasa yang bertunang dengan anak seni yang jugak blogger.

Hemm... Aku harap, persahabatan yang terbina tu berpanjangan. Rugi kan kalau malu dan segan buat kita jauh. Sila lah jangan segan dengan aku. Serius aku bukan orang yang sombong. Cuma aku agak pemalu. Maaf sekarang ni aku sangat slow nak balas kunjungan. Serius aku sangat sibuk. Kalau ada masa, aku cuma amik masa sekejap untuk buat entri sebab pada aku, blog ni tanggungjawab aku nak update apa.



P/s : Aku lebih senang di twitter sebab kalau ada yang tegur, aku memang cepat reply. Jom la main twitter. Kalau terjumpa @Amni_Amirul, tegur yer. Itu aku. Thank u so much!

p/s : sebenarnya aku ada rasa insecure. aku sangat pemalu sampaikan bila aku blogwalking aku jarang tinggal jejak. Lagi-lagi la kat blog baru. Aku tak nak nanti orang cakap aku nak promote aku ni tunang kamu.

10 kata-kata jiwang:

Namee Roslan said... BALAS

pakwe saya suara tak sedap. sudikah amni berkawan dengan saya? hehe. :D alaa, segan lah. tunang artist nih! kahwin nnti mesti amir buat show. :D wah wah. saya datang.

Anonymous said... BALAS

sy tengah malu ni...auuwww...hahahhaa

erolnukman said... BALAS

yalah oo..kmk cuba2 nak sik malu koh.harap2 pas tok jumpa ktk org kmk sik malu eh..hehehe

Dr. Amirah said... BALAS

hihi kamek sik malu ngan kitak tapi mun jumpa depan2 maybe malu juak la..hehe

Jenny Pa-un said... BALAS

kamek ada follow twitter kitak hehe.. tapi malu mok tegur hehe :).. klak kmek try tegur kitak k hehe :)

labulabi said... BALAS

kmk pun malu malu pusak juak baca entri tok.miao miaao.

Prince Halilintar said... BALAS

harap2 persahabatan kite sbg blogger ni kekal lame..walaupon di alam maya...hehe

niesh™ said... BALAS

kmk rasa kmk knl ktk sblm nya jd artis gk. haha. :)

kathy said... BALAS

terus kmk madah mula2 masuk ctok kmk x tauk ktk tunang amir..huhu..

Anonymous said... BALAS

sy kenal amni dr blog..mmg kenal amir dlm af tp xtau amni ni tunang die.bila dah lama berblog dgn amni baru tau yg amni ni tunang die..

Newer Post Older Post Home