Thursday, December 15, 2011

Hari Ini Hari Rabu

Semalam baca tweet Reza Salleh,

"Selamat Hari Rabu new followers"

Aku yang sedang skodeng timeline kawan-kawan kat acc twitter kamu, gelak-gelak.

Apalah Reza Salleh ni. Padahal hari Selasa. Boleh cakap hari rabu. Semalam.

Petang balik office, aku cerita kat kawan Asmida. Kawan satu office. Pastu dua-dua gelak berabis. Boleh dia lupa hari ni hari apa. Hari selasa la weyhh..

Tah camne dua-dua terdiam.

Aku : eh, hari ni  hari selasa ke? *teringat cerita cinta elysa malam nya"

Asmidar : eh, hari ni hari rabu la.. semalam hari selasa...

lol! Aku yang bengong. Boleh aku gelakka Reza.





p/s: Tak sabar tengok Slot lestary minggu depan ganti Cinta Elysa. Dengarnya lagu dia tuk cerita tu best... err....

6 kata-kata jiwang:

kata kila said... BALAS

aku lagi best.ingat ari jumaat

Anonymous said... BALAS

hehehe.. sape yg patut kene gelak ni? mgu dpn cerita apa? lagu amir ke jd OST?

♥ p a a n i ♥ said... BALAS

hahaha amni yg silap >< adoyai.

labulabi said... BALAS

wakakaka.camne bleh lupak.pa ndak di pikir bena gilak ya.hihi.

Cik Amni said... BALAS

Dear Kila,
semalam aku ingat Jumaat.. hahah.. ko cuti eh?

dear zura,
hee.. nanti update.. =p

dear paani,
hahaha.. tau tak pe...

dear encik labu-labi,
hahahahhahha.....

Namee Roslan said... BALAS

dah habis dah cinta elisya. laki tu samseng sgt lah. takut tgk muka dia. haha

Newer Post Older Post Home