Thursday, December 15, 2011

Hari Ini Hari Rabu

Semalam baca tweet Reza Salleh,

"Selamat Hari Rabu new followers"

Aku yang sedang skodeng timeline kawan-kawan kat acc twitter kamu, gelak-gelak.

Apalah Reza Salleh ni. Padahal hari Selasa. Boleh cakap hari rabu. Semalam.

Petang balik office, aku cerita kat kawan Asmida. Kawan satu office. Pastu dua-dua gelak berabis. Boleh dia lupa hari ni hari apa. Hari selasa la weyhh..

Tah camne dua-dua terdiam.

Aku : eh, hari ni  hari selasa ke? *teringat cerita cinta elysa malam nya"

Asmidar : eh, hari ni hari rabu la.. semalam hari selasa...

lol! Aku yang bengong. Boleh aku gelakka Reza.





p/s: Tak sabar tengok Slot lestary minggu depan ganti Cinta Elysa. Dengarnya lagu dia tuk cerita tu best... err....

6 kata-kata jiwang:

kata kila said... BALAS

aku lagi best.ingat ari jumaat

.sweet-ants. said... BALAS

hehehe.. sape yg patut kene gelak ni? mgu dpn cerita apa? lagu amir ke jd OST?

♥ p a a n i ♥ said... BALAS

hahaha amni yg silap >< adoyai.

labulabi said... BALAS

wakakaka.camne bleh lupak.pa ndak di pikir bena gilak ya.hihi.

Amni said... BALAS

Dear Kila,
semalam aku ingat Jumaat.. hahah.. ko cuti eh?

dear zura,
hee.. nanti update.. =p

dear paani,
hahaha.. tau tak pe...

dear encik labu-labi,
hahahahhahha.....

Namee Roslan said... BALAS

dah habis dah cinta elisya. laki tu samseng sgt lah. takut tgk muka dia. haha

Newer Post Older Post Home