Monday, February 13, 2012

#BFF

Rasanya aku pernah cerita dulu aku ada ramai BFF. Yang ramainya pulak lelaki. Yang perempuan, boleh dihitung dengan jari. Nak dijadikan cerita hari tu aku pernah cerita kat M pasal business catalyst aku. Last week, BFF MRSM ajak jumpa. Termasuk lah dengan M. Ada Asfar, Suliza awek si M dan yang lain.

Bincang punya bincang, dapat kata sepakat, nanti aku perlu buat kertas kerja untuk mereka baca planning aku untuk jadi Distributor untuk the whole Sarawak. 

KLIK untuk ke Laman Rasmi Catalyst - Dietary Supplement

Dah bagi kertas kerja. Mereka dah baca. Tapi kata sepakat belum ada. Sampailah semalam bos catalyst dari kedah call tanya macam mana pasal DC tu. Aku masih berminat ke. Kalau berminat, tapi modal tak cukup, dia suggest untuk bagi dua dengan stokist Miri since dari Miri pun ada yang berminat untuk jadi DC ni. 

Aku contact mereka balik, bincang macam mana. 

Seriusnya aku tak kisah. Ada ke tak de modal untuk jadi DC ni, aku tetap masih business macam biasa sebab aku masih lagi Stokist Catalyst Kuching kan. 

Tah macam mana, mereka cakap kat aku, everything is ready. Boleh cash kan duit bila-bila masa. 

Aku camm? Ehhhhhh! Korang semua biar betul??? Gila kot nak kumpul duit jadi DC tu bukan sikit. 

Mereka cakap dah ada, dan mereka percaya untuk aku uruskan semua. Seriussssssssss???

BFF! Dari dulu, bila-bila mereka sentiasa ada. Dah 13 tahun kawan, siapa sangka kami masih setia berkawan. Cuma sekarang persahabatan kami dah berkembang dengan adanya keluarga baru masing-masing. Siapa sangka ada yang dah ada anak, bakal ada anak, dah bertunang (aku lah tu!) dan ada yang bakal kahwin (aku lah jugak tu. Eh?)

Doakan aku dapat memikul amanah ini dengan sangat-sangat baik. Mudah-mudahan rezeki yang ada dapat dikongsi bersama. Aminn.. 


Salah satu produk, Virgin Coconut Oil.

Yang berminat nak jadi agen dan stokis, boleh hubungi aku,
Amni, 016-8789437,
email , amnicatalyst@gmail.com
atau twitter, @CikAmni

3 kata-kata jiwang:

[sutera kasih] said... BALAS

good luck deng, kmk balit cnun, ktk blnja khehe

monalea said... BALAS

good luck.moga kitak berjaya

Namee Roslan said... BALAS

dah banyak testimoni positive yg sy dengar pasal VCO :)

Newer Post Older Post Home