Thursday, March 1, 2012

Amni Teman Wanita Amir Jahari

Saja bukak nuffnang. Tengok apa la yang orang selalu seacrh sampai jumpa blog aku kan. Sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Tengok ni! Meh kasi zooommmm... 

Klik untuk besarkan. 


Weeeeeee... Baik ngaku! Siapa carik ni. Maaf, anda gagal jumpa apa yang ada cari sebab Amir Jahari tak de teman wanita. Dia cuma ada tunang je. Hiks... Meh la berkenalan. Jangan la menyorok. *wink*

15 kata-kata jiwang:

Hanamiko Sakura said... BALAS

yee...saya datang cini nak kenal..hik hik..

Cik Amni said... BALAS

Dear HS,
saje je kan.. hahhahahaha..

Bui Junaidi said... BALAS

MESTI NYA FRUST BILA TAUK AMIR DH ADA TUNANG..HIK..HIK

SyAfaWaNi ♥‿♥ said... BALAS

xdak ka org nak search wani kawan blogger tunang amir jahari? haha

Hanis MY said... BALAS

wee i likeee hehe...

Namee Roslan said... BALAS

hahah, rajin betul siapa yg search tu. eager to know. hhehe. yela, amni tak tunjuk muka..saja nk biar misteri. cewah.

nabilah_2908 said... BALAS

hehehhe...siapa la tu kan...?

Liyana said... BALAS

sy la yg cari tu, hehehhee

kdg2 kelaka kan tgk keywords kt nuffnang tu tah ape2 :D

PinQib said... BALAS

semoga berkahwin dan bahgia ke anak cucu.. hehe

ainz said... BALAS

ok saya ngaku... :D

Cik Amni said... BALAS

Dear all,
hamboiii,,, yang mengaku ni tipu ni.. semua stock tau apa blog amni.. hahahahahha..

[sutera kasih] said... BALAS

hehe yg pnting bukan kmk aaaa :P

Sr. Maryam Fatanah said... BALAS

gkamer lah amni!

Anne said... BALAS

Hehehe...femes kitak dik.

~AmyLiana86~ said... BALAS

mesti org nak tau sape kan..hehe..

Newer Post Older Post Home