Wednesday, December 28, 2011

Soalan Yang Mesti Dijawab

Terima kasih yang respon untuk entri yang INI. Cerita yang aku bagitau tu betul-betul terjadi. Memang apa yang kamu lihat tu la apa yang terjadi sendiri dengan kakak tu. Aku amik beberapa komen untuk dijawab soalannya. 


Dear Dyla,
VCO takkan ada kesan sensitif lepas guna. Sebabnya proses dia sangat pure. Tak de campur apa-apa bahan kimia. Cuma penapisan berperingkat je. Itupun tak guna haba. Yey!

Dear Anis, 
hee.. tak tau nak kata magic ke tak.. tapi apa yang kita lihat, memang macam magic kan? Sebab tu kakak tu sangat yakin dengan VCO... =)

Dear Zura,
hee.. mungkin Zura boleh confirmkan dengan jumpa kakak tu. Hee.. Kalau ikut gambar memang tak de parut, licin je kan? Tapi memang betul lah tu. Sebab kakak tu skang pengguna tegar jugak tu. Btw, pasal agen nak beli dengan stokis lain, just bagitau dah register dengan amni. Biasanya stokist semua baik-baik, tak strict sangat.. =)

Dear Namee,
bergantung dengan toksin dalam badan kita. Kalau banyak toksin, slow prosesnya. Ada orang kesan dia dua hari, ada orang sampai seminggu, sebulan.. Tapi tak pernah lagi yang bagi kesan tak elok. Cuma, memang ada yang tak sabar nak tengok kesan, sebulan, dua bulan tak nampak hasil, terus tak nak makan lagi. VCO ni supplement je kan.. sebab tu proses dia ada certain orang, sangat slow tindak balas nya. Kakak ni nak sembuh, dia guna 2, 3 bulan jugak la.. Alhamdulillah, hasilnya sangat memuaskan.. yang penting, sabar kan.. hee.....


....................................................................................................................................................................

Saya masih lagi bersedia menerima tempahan untuk Virgin Coconut Oil ni. Atau apa-apa produk catalyst sekalipun seperti Collagen, Femme Vita, Hair Treatment and Revitalizer dan lain-lain. 

Ada yang tanya, saya boleh bagi discount or harga promosi tak untuk catalyst yang saya jual. Jujurnya saya nak sangat jual dengan harga murah sebab hasrat saya berniaga ni bukan semata-mata nak untung, tapi lebih kepada nak tolong kawan-kawan untuk kesihatan masing-masing. Tapi, kalau saya jual murah, makanya, saya telah menganggu bisnes kawan-kawan lain yang jual produk yang sama tapi jual dengan harga asal kan? Sepatutnya, kita patut bersaing dengan cara sihat kan? 

Untuk win-win situasion, makanya saya telah buat pakej macam INI. Mungkin ini lebih adil untuk semua orang. Beli lebih baru aku bagi discount. Kalau nak jadi agen, harga lagi murah dapat. 



p/s: Untuk tempahan dan pertanyaan lebih lanjut, boleh email, amnicatalyst@gmail.com, atau boleh SMS ke hp, 016-8789437 atau terus ke twitter, @Amni_Amirul.




7 kata-kata jiwang:

najwa's said... BALAS

wow, macam best je~ :)

Liyana said... BALAS

yesza, vco mmg terbaek! agknye kita xde alahan ape2 waktu peknen ni sbb mkn vco kot??

Ms Tikot said... BALAS

Nyaman tido... pas ambik VCO tok. Memang berkesan...

Cik Amni said... BALAS

Dear Najwa,
semestinya.. hehehe

Dear Sis Liyan,
amni pun rasa macam tu.. memang ada pun ibu mengandung cakap benda yang sama.. =)

Dear Ms Tikot,
kan? insha allah.. amalkan.. hehe..

Namee Roslan said... BALAS

sekarang ni namee tak makan apa supplement pun. so macam nk cari yg terbaik lah. untuk kulit pun. nnti taklah cepat kedut ke . hehe. collagen macam tu lah. tp vco ni mcm best je :D

nurfatiha blacky said... BALAS

bntuk supliment eh? menarik je.

mumui said... BALAS

sis, nok hilangkan parut jerawat cgik ni?
email mek..bibie_1992@yahoo.com

Newer Post Older Post Home